Plannen voor het leiden van de VVD

Mark Rutte heeft tijdens de verkiezingen van 2016 een eigen plan opgesteld waarin is opgenomen wat zijn mening is over de politiek en het online gokken de manier en waarop Nederland zich als land verder moet ontwikkelen. Dit biedt voor de Nederlandse politiek een aantal handvatten die er uiteindelijk in zullen resulteren dat Nederland eenzelfde groei in de welvaart ervaart als het de laatste jaren heeft ervaren. En daarmee is iedere Nederlander geholpen, want de leiding die de VVD de afgelopen jaren heeft genomen op politiek en economisch gebied heeft er uiteindelijk toe geleid dat er een ontzettend snelle groei binnen de Nederlandse samenleving heeft plaatsgevonden.

Het plan is volledig door Mark Rutte geschreven en dekt alle punten waarvan Mark Rutte zeker is dat deze bijdragen aan een veel betere samenleving in Nederland. Het is dan ook niet vreemd dat een groot aantal mensen in de achterban van de VVD zich direct bij dit plan hebben aangesloten. Dit plan is voor veel mensen die eerst andere politieke partijen hebben gesteund ook de reden geweest dat zij uiteindelijk toch op de VVD hebben gestemd tijdens de verkiezingen van 20-16. Steeds meer mensen bedachten dat de plannen van de VVD die Mark Rutte had opgesteld toch best interessant waren en dat het volgen van deze plannen er uiteindelijk toe zou kunnen leiden dat Nederland zich binnen Europa en de rest van de wereld op de beste manier kon ontwikkelen. Naarmate de plannen van Mark Rutte steeds concreter werden was het opvallend dat een groot deel van de Nederlanders ook enthousiast werd over de komende verkiezingen. Tenslotte was dit voor hen het juiste moment om te laten zien dat zij ook echt achter deze plannen stonden.

Beschermen wat is opgebouwd

De laatste decennia heeft Nederland hard gewerkt om te zorgen dat er een ontzettend sterke welvaart in ons land aanwezig is. En daar geniet iedere Nederland vandaag de dag nog steeds van. Dit betekent voor ons land onder andere dat er een grote groei in het aantal banen komt en dat de economische groei binnen het land ieder jaar wordt versterkt. Er is hard gewerkt om te zorgen dat de groei steeds sneller is doorgegaan en uiteindelijk heeft dit tot fantastische resultaten gezorgd. Maar, zo zegt Mark Rutte, is het nu wel nodig dat we actief aan de slag gaan met het beschermen van alles dat tot nu toe is opgebouwd. Tenslotte is dit de enige manier om te zorgen dat we dit allemaal zo goed mogelijk kunnen behouden en dat er geen problemen ontstaan op het gebied van economische belangen en de groei van de Nederlandse markt binnen Europa en de rest van de wereld.

Bouwen op een stevige basis

Naast het beschermen van wat is opgebouwd is het ook belangrijk om verder te bouwen en te zorgen dat er nog meer prachtige resultaten behaald kunnen worden. Uiteindelijk zal dit er voor het hele land toe leiden dat er nog meer welvaart is en dat nog meer mensen het leven kunnen leiden waar zij zo naarstig naar op zoek zijn. Natuurlijk moet er altijd hard worden gewerkt om te zorgen dat er nieuwe kansen ontstaan, en Mark Rutte geeft hierbij ook aan dat het nodig is om mensen die hard werken op de juiste manier te belonen en er op deze manier voor te zorgen dat zij nog meer welvaart kunnen verkrijgen en dat de kansen die zij krijgen altijd op de juiste manier benut kunnen worden. De basis die we de laatste jaren met zijn allen hebben gelegd zijn uitstekend om van Nederland een nog beter land te maken, maar dankzij een goede politieke strategie is het mogelijk om hier nog meer resultaat mee te boeken en er op deze manier voor te zorgen dat er nog meer verbeteringen worden doorgevoerd die ons land alleen maar een beter land zullen maken.

Uitspreken wat niet bevalt

Binnen Nederland heeft iedereen een sociale verplichting om te zorgen dat ons land ook echt het land is dat wij met zijn allen willen zijn. En op het moment dat er nieuwe ontwikkelingen zijn die hier tegenin gaan dan zal het ook noodzakelijk zijn dat iemand dit uitspreekt. Het is dan ook niet verrassend dat dit is opgenomen binnen de plannen die Mark Rutte voor Nederland heeft en dat hij zich sterk wil maken om te zorgen dat wij deze plannen ook echt binnen Nederland aanhouden om nog meer verbeteringen door te voeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan politieke partijen die zich inzetten om bepaalde groepen in Nederland te discrimineren, iets dat we als Nederlanders helemaal niet als een goede waarde zien binnen de samenleving. Door zulke partijen juist niet aan het woord te laten en te zorgen dat zij geen macht binnen Nederland krijgen zorgen wij ervoor dat Nederland gewoon het Nederland blijft dat het hoort te zijn en waar wij met zijn allen actief aan verder willen bouwen.

Optimistisch blijven

Nederland is nog steeds het land van, zoals Mark Rutte het noemt, ‘koppige optimisten’. Het is dan ook niet vreemd dat hij dit specifiek in zijn plannen voor Nederland noemt. Het is nodig om optimistisch te blijven en om overal kansen in te zien. Uiteindelijk is dit de beste manier om meer groei in Nederland te verkrijgen en om er op deze manier voor te zorgen dat ons land een steeds beter land wordt. Van pessimisme wordt uiteindelijk niemand beter, maar van vooruit kijken en goed nadenken over de toekomst wordt ons hele land juist beter. Het is dan ook niet vreemd dat veel Nederlanders zich sterk in dit standpunt hebben herkend en dat zij juist om deze reden op de VVD hebben gestemd in 2016.

Blijven doorzetten

Bij de pakken neerzitten is geen goede Nederlandse mentaliteit. Dit is dan ook door Mark Rutte opgenomen in de plannen die hij voor Nederland heeft. Niemand heeft behoefte aan stil zitten en geen progressie te maken, dus het is vanuit Mark Rutte dan ook niet verrassend dat hij zich sterk maakt om te zorgen dat iedere Nederlander de kansen krijgt om altijd door te zetten. Naarmate steeds meer Nederlanders zich inzetten om van Nederland een beter land te maken en wij met zijn allen zorgen dat niemand opgeeft zal ons land alleen maar beter worden.